Friday, March 5, 2010

Assalamualaikum...

Selamat datang untuk rakan2 blog serta pengunjung2,.. Tujuan blog ini ditubuhkan adalah untuk berkongsi cerita darisegi smua hal termasuk hal2 makanan, hal2 pakaian dan semuanya lah termasuklah hal2 harta pusaka pun boleh hehehe gurau je (sorry la ter'over, sbb mak aku kerja kat opis pembahagian harta pusaka).. Blog ini juga ditubuhkan bagi memenuhi masa lapang sy dekat opis selepas kerja semua beres dibuat.. hehehehe,. dan sekiranya sy m'update blog ini sebelum kerja opis dibereskan maka itu bermakna sy curi2 tulang (mengulor la tu namenye).. hahahah.. sorry bos..

Hari ini sy ingin berkongsi satu resepi dengan sesiapa yang terbaca blog ni.. korg pernah x makan mee bandung muar?.. urmm... memang best.. susah nak ckp la kalo dah best... tp kalo cite bab2 makanan susah skit, sebb dia bergantung pada selera dan citarasa individu.. kalo org yang selera sama ngan aku ni kiranya mee bandung tu memang menepati piawaian selera la.. heheheh... maklum laa berat aku dah bertambah2 dah ni.. selera dah xleh disekat2... ni aku just nak share:-



Korg penah x nampak pes mcm ni.. ni la mee bandung muar yang aku maksudkan... cara hidangannya ada tertulis dekat kotak tu dan sgt mudah dan simple.. mak aku slalu masak mee bandung ni... kejap je dah leh siap.. sape2 yang dah pernah mencuba pasti dah tau macamane rasanya,.. dan sape2 yang blum try,. boleh la try dan menilai... blum cuba blum tau..

No comments:

Post a Comment